top of page

Frakt & Retur

Frakt 99 kr

 

Vid köp av möbler gäller endast upphämtning i Gårdsbutiken Sagolandet.

Kontakta oss och avtala tid så löser vi bärhjälp på plats.

​

Reklamation och klagomål

Om du på något vis är missnöjd med din vara eller om den är skadad vid leverans vänligen kontakta oss på sagolandet@tureborg.se så hjälper vi dig.

​

Reklamation på korrekt beskrivna varor accepteras inte.

​

Vänligen kontakta oss innan du returnerar en defekt vara för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt.

​

Vi ber dig att meddela oss så snart som du upptäckt eventuell skada så vi kan hjälpa dig skyndsamt.

​

Hur går du tillväga vid reklamation?

Vi ber dig att meddela eventuella fel och defekter som således inte framkommit ur produktbeskrivningen till sagolandet@tureborg.se

Vänligen ange namn, adress, e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet. Om möjligt får du gärna skicka en bild eller kort video på felet.

​

Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varans defekt är beskriven i produktinformation då alla produkter säljes i begagnat skick.

Vid reklamationer följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden, se www.arn.se.

bottom of page