top of page

Frakt & Retur

Frakt 99 kr

 

Vid köp av möbler gäller endast upphämtning i Gårdsbutiken Sagolandet.

Kontakta oss och avtala tid så löser vi bärhjälp på plats.

Reklamation och klagomål

Om du på något vis är missnöjd med din vara eller om den är skadad vid leverans vänligen kontakta oss på sagolandet@tureborg.se så hjälper vi dig.

Reklamation på korrekt beskrivna varor accepteras inte.

Vänligen kontakta oss innan du returnerar en defekt vara för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt.

Vi ber dig att meddela oss så snart som du upptäckt eventuell skada så vi kan hjälpa dig skyndsamt.

Hur går du tillväga vid reklamation?

Vi ber dig att meddela eventuella fel och defekter som således inte framkommit ur produktbeskrivningen till sagolandet@tureborg.se

Vänligen ange namn, adress, e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet. Om möjligt får du gärna skicka en bild eller kort video på felet.

Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varans defekt är beskriven i produktinformation då alla produkter säljes i begagnat skick.

Vid reklamationer följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden, se www.arn.se.

bottom of page