Frakt & Retur
Frakt 99 kr
Vid köp av möbler gäller endast upphämtning i Gårdsbutiken Sagolandet.
Kontakta oss och avtala tid så löser vi bärhjälp på plats.
​
Reklamation och klagomål
Om du på något vis är missnöjd med din vara eller om den är skadad vid leverans vänligen kontakta oss på sagolandet@tureborg.se så hjälper vi dig.
​
Reklamation på korrekt beskrivna varor accepteras inte.
​
Vänligen kontakta oss innan du returnerar en defekt vara för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt.
​
Vi ber dig att meddela oss så snart som du upptäckt eventuell skada så vi kan hjälpa dig skyndsamt.
​
Hur går du tillväga vid reklamation?
Vi ber dig att meddela eventuella fel och defekter som således inte framkommit ur produktbeskrivningen till sagolandet@tureborg.se
Vänligen ange namn, adress, e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet. Om möjligt får du gärna skicka en bild eller kort video på felet.
​
Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varans defekt är beskriven i produktinformation då alla produkter säljes i begagnat skick.
Vid reklamationer följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden, se www.arn.se.